• 10 atışlı şarjörlü, yandan kurmalı, kuru hava tüplü, PCP havali tüfek. • Hassas yiv set çekilmiş çelik namlu. • Namlu ucunda ½” UNF paso ve namlu kapağı. • .177 (4.5 mm) , .22 ( 5.5 mm) ve .25 (6.35 mm) kalibre opsiyonu. (.25 / 6.35 kalibre modeller 9 atışlıdır). • Hem sol hem de sağ el ile kullanılabilen, başparmak delikli, montecarlo yanaklı plastik kundak • Yükseklik ve omuza oturma açısı ayarlanabilir elastik dipçik tabanı • Sökülebilir 10 atışlı şarjör (.25 / 6.35 kalibre modellerde 9 atışlı şarjör). Kutuda 1 adet ekstra yedek şarjör. • Sökülebilir 180cc hava tüpü ve yedek hava tüpleri kullanabilme. • Hava tüpüne entegre manometre sayesinde hava tüpü içerisindeki basıncı |
izleyebilme olanağı. • Standart dolum aparatı ve hava tüpü boşaltma aparatı. • 11mm ve 22mm’lik dürbün ayaklarına uygun dürbün kanalı. • Siyah eloksal kaplı gövde. • Manüel emniyet ve otomatik kurma emniyeti. • Namluya birden fazla saçma yüklenmesini önleyici sistem • Dipçiğin yere vurulması sonucu hava kaçışını önleyici sistem • Truglo fiber optikli hassas ayarlanabilir gez ve arpacık. • Quattro Tetik (tetik istinadı ve tetik çekme yükü hassas ayarlı 2 kademeli hassas tetik sistemi) • Altın kaplanmış metal tetik ve siyah metal tetik korkuluğu. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yukarıdaki tablodaki maksimum namlu çıkış hızı kullanılan saçmanın ağırlığına ve şekline göre farklılık gösterebilir. Yukarıdaki tablodaki maksimum namlu çıkış hızı en optimum basınç değerindeki (yaklaşık 130–150 bar arası) hız değeridir. Hava tüpünde basınç azalınca namlu çıkış hızı da azalacaktır. Açıklama ;
|