Sepetim ( 0 )
Kategoriler

Üye olmak ne gibi avantajlar sağlar?

Sitemize üye olarak, her alışveriş yapmak istediğinizde bilgilerinizi tekrar girmek zorunda kalmazsınız ve duyurularımızdan öncelikli olarak haberdar edilirsiniz.

Nasıl üye olabilirim?

Üye olmanız için sitenin tepe bölümünde yer alan "Yeni Üye" bölümünü tıklayınız. Sizden istenen bilgileri doldurunuz ve kaydediniz.

Sipariş Detayları ve Sıkça Sorulan Sorular

Siparişim ne zaman elimde olur?

Mağazamızda satışta bulunan ürünlerimizin çok büyük bir bölümü kendi stoklarımızdan teslim olduğu için ÜRÜN TEDARİK SÜREMİZ genellikle 1-3 iş günü arasındadır. Kargo firmasıyla size ulaşması Bursa'ya uzaklığınıza göre 1-2 iş günüdür. Online olarak sitemizden verilen siparişler mesai saatleri içinde aynı anda kontrol edilmekte ve saat 17:00'den sonra verilen siparişler ertesi gün işleme alınmaktadır.

Hafta sonu siparişleri ne zaman elimde olur?

Cumartesi günü öğle 01.00'den önce verilen siparişler, Cumartesi günü işleme alınır fakat pazar günü teslimat firmaları çalışmadığı için elinize pazartesi gününden önce ulaşmaz. Cumartesi günü 01.00'den sonra verdiğiniz tüm siparişler Pazartesi günü işleme alınacağından elinize Salı gününden önce ulaşamayabilir. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır.  

Kargo ücreti ne kadar tutar?

Sipariş ettiğiniz ürünlerin toplam bedeli K.D.V. dahil 200 TL üzerende ise kargo ücretsiz olarak tarafımızdan gönderilir. K.D.V. dahil 200 TL altındaki siparişlerinizde ise Türkiye’nin heryerine 17,50 TL kargo ücreti ödersiniz.

Ürünlerimi teslim almak için, alternatif bir alıcı belirtebilir miyim?

Evet. Sipariş esnasında alıcı bilgilerindeki adres kısmına alternatif bir alıcı ismi yazabilirsiniz. Bu sayede, kargo görevlisi size ulaşamadığında, sizin yerinize belirlemiş olduğunuz alternatif alıcıya kargonuzu teslim edebilir.

Siparişlerimi kargo görevlisinden teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Kargonuzu teslim aldıktan sonra kargo görevlisinin yanında paketinizi açıp, siparişlerinizi kontrol ediniz. Eksik ya da sorunlu ürünler için kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, siparişleri teslim almayarak, paketi görevliye teslim ediniz. Durumile ilgili olarak bizi telefon ya da e-posta ile haberdar etmeyi unutmayınız. Siparişiniz bize geri dönecek ve sorun kontrol edilerek tarafımızdan giderilecektir.

İnternet mağazanızdaki tüm ürünler stoklarınızda bulunuyor mu?

Sitemizde bulunan ürünlerin büyük bir bölümü kendi stoklarımızda bulunmaktadır. Bunun haricinde, değişik marka ve ürünlerin kendi ithalatçılarının stokları da sizlere sunulmaktadır. Nadiren de olsa, hem kendi stoklarımızda hem de ithalatçı stoklarında kalmayan sipariş verdiğiniz ürünler için sizleri arayarak bilgilendiriyoruz. İsterseniz, siparişlerinizdeki stok dışı ürünlerin bedelini hemen iade ettiğimiz gibi, alternatif ürünler konusunda balık avı konusunda deneyimli personelimizden tavsiye de alabilirsiniz. 
Müşteri memnuniyetini herşeyin üzerindedir bizim için, bu sebeple güvenle sipariş verebilirsiniz.


Yivsiz av tüfeği satın alma işlemleri nelerdir? Hangi belgeler gerekir?  

Sayın Müşterimiz;  

Yivsiz av tüfeği satın alabilmeniz için aşağıdaki işlemleri gerçekleştirmeniz gerekmektedir.  

Bağlı bulunduğunuz İlçe Emniyet Müdürlüğü veya Jandarma Komutanlığı’na müracaat ederek “Yivsiz Av Tüfeği Satın Alma Belgesi” alıp, aslını tarafımıza APS veya kargo ile göndermeniz gerekmektedir.  

Yivsiz av tüfeği ruhsatı almak için gerekli evraklar ve işlemler sizin için aşağıda sıralanmıştır .      
EVRAK DÜZENLEYECEK KİŞİ/KURUM
Valilik veya Kaymakamlık makamına dilekçe Başvuru sahibi
Adli ve arşiv sabıka kaydı (suç kaydı varsa şerhli mahkeme kararı) Savcılık
İkametgah Adrese dayalı nüfus kayıt sisteminden (Nüfus Md.’ne sorunuz)
Nüfus Cüzdanı fotokopisi Başvuru sahibi
4 adet vesikalık fotoğraf Başvuru sahibi
Sağlık raporu Bağlı olduğunuz sağlık ocağı
Yarım kapaklı dosya Başvuru sahibi
     
Daha önce yivsiz av tüfeği ruhsatı çıkartmadıysanız;
 

- Yukarıdaki tüm belge ve fotoğrafları yarım kapaklı dosya içerisine yerleştirerek, merkezde İl Emniyet Müdürlüğü, ilçe merkezlerinde İlçe Emniyet Müdürlüğü, köylerde ise bağlı olunan Jandarma Karakolu’na başvuru yapılmalıdır.  

- Verilecek “Yivsiz Av Tüfeği Satın Alma Belgesi” ile istediğiniz bayiden, fatura ile birlikte tüfeği satın alınabilecektir.  

- Satın alınan tüfek ve faturası ile birlikte tekrar Emniyet Müdürlüğü / Jandarma Karakolu’na gidilerek, alınan tüfek kaydettirilmelidir.  

- Tüfeğinizi fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde kaydettirmeyi unutmayınız.      

Halen tüfek sahibi iseniz ve ruhsatınız varsa;  

Ruhsat tarih ve numaranızı da belirteceğiniz bir dilekçe ve iki vesikalık fotoğraf ile birlikte bağlı olduğunuz Emniyet Müdürlüğü / Amirliği ya da Jandarma Karakolu’na başvurmanız durumunda, adınıza "Yivsiz Av Tüfeği Satın Alma Belgesi" düzenlenecektir. Bu belge ile satın alacağınız tüfeğinizi ve bayi faturasını tekrar satın alma belgesini aldığınız kuruma götürerek, tüfeği ruhsatınıza işletmeniz gereklidir. Tüfeğinizi fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde işletmeyi unutmayınız.  

Unutmayınızki ; satın alma belgesi ile tüfeğinizi taşıyamaz ve avlanamazsınız. Ruhsatınıza kaydettirdikten sonra kanunların elverdiği ölçüde, Türkiye’nin her yerinde tüfeğinizi taşıyabilirsiniz.

Keyifli ve bereketli avlar dileriz.
Saygılarımızla,

Üye olmak zorunlu mudur?

Sitemizden alışveriş yapabilmeniz için üye olmanız zorunlu değildir. Ancak üye olarak üyelerimize sunduğumuz özel avantajlardan yararlanabilirsiniz.

Üyelik ücretli midir?

www.avcimarket.com.tr sitesine üye olmanız durumunda herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Üye girişinizi yaptıktan sonra tepe bölümde yer alan "Hesap" bölümünden istediğiniz değişikliği yapabilir, yeni bilgilerinizi kaydedebilir ve mevcut bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Site üzerinde aradığım ürünü nasıl bulabilirim?

Sitemizde tüm sayfalarda tepe orta bölümde yer alan "Ürün Arama" bölümündeki boş kutucuğa arama yapmak istediğiniz ürünün adını/kodunu/modelini yazın. Siz giriş yaptıkça alt bölümde akıllı arama sistemi kritere uygun kayıtları listeleyecektir. İster bu listeden herhangi bir ürüne tıklayıp o ürünün açılmasını sağlayabilir, isterseniz "ara" butonunu tıklayarak arama bölümüne yazdığınız kıstasa göre ürün listelemesi yapabilirsiniz. Ayrıca ana sayfa sol bölümde yer alan kategorilerden de ürünlere ulaşabilirsiniz.

Alışveriş sepeti nedir?

Almak istediğiniz ürünleri toplu olarak görebildiğiniz alandır. Alışveriş sepetinizden ürün çıkarabilir, ekleme yapabilir ya da miktarlarını artırıp azaltabilirsiniz.

Ürünlerin stok bilgisini nasıl öğrenebilirim?

Sitemizde satışı yapılan ürünler için düzenli stok kontrolü yapılmakta ve sitemizde güncel stoklar gösterilmektedir. "Stokta yok" şeklinde görünen ürünler için sipariş alınamamaktadır. Güncel stok ile ilgili bilgi alabilmek için iletişim bölümünden ya da info@avcimarket.com.tr adresinden site yönetimi ile irtibata geçebilirsiniz.

Sitenizden nasıl sipariş verebilirim?

Almak istediğiniz ürünü seçip, "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize ekleyiniz. Sepetinizden "Satın Al" butonu ile sonraki aşama olan teslimat ve fatura bilgileri bölümüne geçiniz. Teslimat için tercih ettiğiniz kargo firmasını seçiniz. Daha sonra ödeme seçeneklerinizden tercih ettiğiniz ödeme şeklini seçiniz. Ödeme tutarı, KDV ve kargo taşıma ücreti dahil olacak şekilde hesaplanmaktadır. İstenen bilgilerini girdikten sonra sözleşmeyi inceleyip onaylayın ve siparişi tamamlayınız. Şahıs adına kesilecek faturalarda ( gerçek kişiler ) TC kimlik numarası (29/08/2006 tarihli, 26274 sayılı Resmi Gazete'de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007) bulunması zorunludur. Firma ( tüzel kişiler ) faturalarında vergi dairesi ve vergi numarası bulunması zorunludur. Eğer ödemeyi kredi kartı ile yapacaksanız; siparişi onayladığınız anda, bilgiler internet üzerinden özel bir geçiş yoluyla ödemeyi yapan veya ödemeyi teslim alan bankaların bu işlemi onayladıkları veya reddettikleri network işleme mekanizmasına (SSL) ulaşır. Kredi kartı bilgileriniz geçerli ise siparişiniz kabul edilir. Aldığınız ürünlerin ücreti banka yoluyla bize ulaşır. Sipariş olumlu bir şekilde tamamlandığı takdirde, müşteriye siparişiyle ilgili bilgilerin yer aldığı bir e-posta gönderilir. Satın alınan ürün, önceden anlaşılmış olan güvenilir bir kargo şirketi ile müşterinin seçtiği biri tarafından, siparişi teslim alacak kişiye kimlik gösterilmesi karşılığında teslim edilir. Bu işlemler sonunda, sistem size otomatik olarak bir sipariş numarası verecektir ve sipariş takip modülüne yönlendirecektir. Sipariş numarası, ödeme ve sipariş takip aşaması için gereklidir.

Siparişimi doğru olarak verdiğimi nasıl anlarım?

Siparişinizi tamamladıktan sonra, sipariş numaranızın yer aldığı bir metin karşınıza çıkacaktır. Sipariş numarası, siparişinizin başarılı bir şekilde oluşturulduğu anlamına gelmektedir. Siparişinizi başarılı bir şekilde tamamlandıktan sonra üye mail adresinize, siparişinize ait bilgiler gönderilmektedir.

Siparişi nasıl takip edebilirim?

-Ana sayfada sağdaki kargo takip modülüne tıklayarak size verdiğimiz gönderi koduyla takip edebilirsiniz.
-Ayrıca üye girişinizi yaptıktan sonra site tepe bölümündeki "Siparişler" bölümünden siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişiniz ile ilgili tüm aşamalar bu bölüme yansıtılacaktır. Siparişler mesai saatleri içinde aynı anda kontrol edilmekte ve saat 17:00'ya kadar verilen siparişler işleme alınmaktadır.
-Cumartesi günü öğle 01.00'den önce verilen siparişler, Cumartesi günü işleme alınır fakat pazar günü teslimat firmaları çalışmadığı için elinize pazartesi gününden önce ulaşmaz. Cumartesi günü 01.00'den sonra verdiğiniz tüm siparişler Pazartesi günü işleme alınacağından elinize Salı gününden önce ulaşamayabilir. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır. Resmi tatillerde verilen siparişler, tatil sonrası ilk iş günü işleme alınmaktadır.  

Sipariş için nasıl ödeme yapabilirim?

Sitemizde Banka Havale/EFT, Kredi Kartı, Posta Çeki, Mail Order, Kapıda Ödeme ve Elden nakit ödeme seçenekleri ile sipariş verilebilmektedir. Kredi kartınıza uygun seçeneği seçtikten sonra 16 haneli kart numarasını, son kullanım tarihini ve kartınızın arka tarafında yer alan 3 haneli güvenlik numarasını giriniz. 3D Secure ( Şifre ile onayla ) : Kredi kartı ile ödeme yapılması durumunda güvenlik prosedürü gereği ilgili bankanın güvenli ödeme sayfasına yönlendirilirsiniz. Bu bölüme girilen bilgiler banka ile kart sahibi arasındadır ve güvenli işlem yapmanıza olanak sağlar. Kartınızın 3D tanımı daha önce tarafınızca gerçekleştirilmemişse ilk işleminizde banka ekranında kaydınız gerçekleşecek ve kartınız 3D işleme hazır hale gelecektir. İşleminizi “şifre ile onayla 3D” ile yapmanız durumunda banka kayıtlarında yer alan cep telefonunuza kısa mesaj gönderilmektedir. Banka veri tabanında bilgileriniz güncel değil ise, banka ekranından ayrılarak sitemiz üzerinden güvenli olarak işleminize devam edebilirsiniz. Kredi kartı ile işlem gerçekleştirilmesi aşamasında herhangi bir sorun nedeniyle işlemin gerçekleşmemesi durumunda, müşteri ve site yönetimi haberdar edilmektedir. Havale/EFT ile ödeme: Havale/EFT ile ödeme, sadece banka işlemleri ile kabul edilmektedir. Siparişinizin ödeme aşamasında havale/EFT seçeneğinden ödeme yapmak istediğiniz bankayı seçiniz. Ödemenizi seçtiğiniz bankaya havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz. Havale ile yapmış olduğunuz ödemelerde daha hızlı işlem yapabilmek için havale açıklama bölümüne sipariş numaranızı belirtmeniz gerekmektedir. Ayrıca ödemenize ait dekontu, siparişinizi teslim alana kadar saklayınız. Ödemeniz ile ilgili herhangi bir sorun olması durumunda sizden dekont talep edilecektir. Havale bilgilerini sipariş aşamasında not edebilirsiniz. Havale/EFT ile verilen siparişlerde ödeme hesaplara geçtikten sonra sipariş işleme alınmakta ve kargo ile gönderilmektedir. Ödemesi beklenen siparişler en fazla 3 iş günü sistemde bekletilmektedir. Sipariş verildikten sonra 3 iş günü içinde ödemesi gelmeyen siparişler iptal edilmektedir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi tamamladıktan sonra iptal etmek istemeniz durumunda; telefon, elektronik posta ya da sağ alt bölümde yer alan “İletişim” bölümünden iptal talebinizi bize iletebilirsiniz. İptal talebinizi iletirken neden belirtmenizi rica ederiz ( yanlış ürün sipariş geçilmesi, ürün ya da ödeme tipi değişikliği vb. gibi). İptal talebiniz işleme alındıktan sonra, tarafımızdan iptal gerçekleştirilecektir. Yeni verdiğiniz siparişlerin iptal işlemini yapabilmeniz için kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Yeni vermiş olduğunuz ya da teslim aldığınız siparişlerde değişiklik yapabilirsiniz. Yeni vermiş olduğunuz siparişte değişiklik yapmak için, sipariş kargoya verilmeden bizimle irtibata geçmeniz ve fiyat farkı varsa ana sayfada soldaki fiyat farkı ödeme modülünden fiyat farkını ödeyerek yeni siparişinizi bildirmeniz gerekmektedir.

Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişler kargo firmaları aracılığı ile veya duruma göre teslimat şeklinde adresinize gönderilmektedir.

Teslimat aşamasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizde seçmiş olduğunuz ürün firmamızdan kontrol edilerek paketlenmektedir. Yapılan kontroller sayesinde, firmamızdan hiçbir ürünün hasarlı olarak gönderim yapılma ihtimali yoktur. Teslimat aşamasında, kargo görevlisinden paketinizi teslim almadan önce mutlaka dış pakette herhangi bir zarar, bozulma, deforme olup olmadığını kontrol ediniz. Herhangi bir problem var ise, kargo görevlisine tutanak tutturunuz ve paketi geri gönderiniz. Tutanak, kargo firmalarının hasarlı paketlerin tespiti ile ilgili olarak vermiş olduğu bir hizmettir. Ürün tutanak ile birlikte firmamıza iade edilir ve gerekli kontroller yapılarak siparişiniz tekrar işleme alınır.

Siparişim için farklı teslimat ve fatura adresi seçebilir miyim?

Sipariş aşamasında farklı teslimat ve fatura bilgileri oluşturabilirsiniz. Ürünler, teslimat adresinize irsaliye ile gönderilmekte ve faturanız 7 iş günü içinde fatura adresinize posta ile gönderilmektedir. Sipariş birden fazla ürün içeriyor ise, ürünler ayrı ayrı adreslere gönderilememektedir.

Teslimat süresi kaç gündür?

Teslimat süresi, ürünler kargoya verildikten sonra 1-3 iş günüdür. Bu süreler genel teslimat süreleridir. Tarafımızdan kargoya teslim edilen siparişlerle ilgili olarak yaşanacak gecikmeler seçmiş olduğunuz kargo firmasının sorumluluğu altındadır. Teslimat süresi bulunduğunuz yere göre değişiklik gösterilebilmektedir.

Teslim aldığım ürün hatalı/kusurlu, ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız üründe herhangi bir hata ya da kusur olması durumunda, teslim aldığınız tarihten itibaren 7 iş günü içinde firmamızla irtibata geçerek bildirimde bulunulması gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız şekilde anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile karşı ödemeli olarak, faturasını da pakete ekleyerek geri gönderiniz. Tarafımıza ulaşan ürün gerekli kontrollerden geçtikten sonra, talebiniz doğrultusunda işlemleriniz yapılmaktadır.

Sitenizin güvenliği hakkında nasıl bilgi edinebilirim?

Sitemizin sipariş sayfalarında haberleşme 128 bit SSL ( Secure Socket Layer ) güvenlik teknolojileri kullanılarak sağlanmaktadır. Bu sayede girmiş olduğunuz kredi kartı bilgileri şifrelenerek bankanıza ulaşmaktadır. Bu sayfada adres çubuğunda https://... Şeklinde görünmektedir. Sitemizde bilgilerinizin güvenliğin sağlanması amacı ile RapidSSL 128 bit koruma kullanılmaktadır.

Kredi kartı güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?

Kredi kartı güvenliği öncelikle 3D Secure ( şifreli onay ) ile sağlanmaktadır. 128 bit SSL şifreleme teknolojisi ile bilgiler şifrelenerek bankanıza iletilmekte ve 3.şahısların erişimi engellenmektedir. Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis eden banka haricinde hiçbir kurum/kuruluş ya da 3.şahıs bilgilerinize ulaşamamaktadır. Kredi kartı işlem sayfası kart bilgilerini doğrudan banka POS sistemine iletmekte ve işlem sonucu müşteriye bildirilmektedir. Kredi kartı bilgileri e-posta ya da benzeri yöntemlerle aktarılmamaktadır. Firma yetkililerimiz dahil olmak üzere bilgilerinize erişilmesi mümkün değildir.

Mesafeli sözleşmeler uygulama esasları hakkında yönetmelik

Ödeme ve teslimat bilgileri

Gizlilik ve güvenlik bildirimleri

Müşteri hizmetlerine hangi saatler arasında ulaşabilirim?

Müşteri hizmetlerimiz: Hafta içi 09:00 / 18:00 - Cumartesi : 09:00 / 14:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Cumartesi öğleden sonra ve pazar günü müşteri hizmetleri telefon desteği bulunmamaktadır. Acil durumlarda info@avcimarket.com.tr adresine mail atabilirseniz, en kısa sürede sizinle irtibata geçilecektir.