Sepetim ( 0 )
Kategoriler

SİPARİŞ DETAYLARI ve SIKÇA SORULAN SORULAR

Siparişim ne zaman elimde olur?

Mağazamızda satışta bulunan ürünlerimizin çok büyük bir bölümü kendi stoklarımızdan teslim olduğu için ÜRÜN TEDARİK SÜREMİZ genellikle 1-3 iş günü arasındadır. Kargo firmasıyla size ulaşması Bursa'ya uzaklığınıza göre 1-2 iş günüdür. Kargo firmasıyla size ulaşması Bursa'ya uzaklığınıza göre 1-2 iş günüdür. Online olarak sitemizden verilen siparişler mesai saatleri içinde aynı anda kontrol edilmekte ve saat 17:00'den sonra verilen siparişler ertesi gün işleme alınmaktadır.

Hafta sonu siparişleri ne zaman elimde olur?

Cumartesi günü öğle 01.00'den önce verilen siparişler, Cumartesi günü işleme alınır fakat pazar günü teslimat firmaları çalışmadığı için elinize pazartesi gününden önce ulaşmaz. Cumartesi günü 01.00'den sonra verdiğiniz tüm siparişler Pazartesi günü işleme alınacağından elinize Salı gününden önce ulaşamayabilir. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır.

Kargo ücreti ne kadar tutar?

Sipariş ettiğiniz ürünlerin toplam bedeli K.D.V. dahil 500 TL üzerende ise kargo ücretsiz olarak tarafımızdan gönderilir. K.D.V. dahil 500 TL altındaki siparişlerinizde ise Türkiye’nin heryerine standart 50 TL kargo ücreti ödersiniz.

Ürünlerimi teslim almak için, alternatif bir alıcı belirtebilir miyim?

Evet. Sipariş esnasında alıcı bilgilerindeki adres kısmına alternatif bir alıcı ismi yazabilirsiniz. Bu sayede, kargo görevlisi size ulaşamadığında, sizin yerinize belirlemiş olduğunuz alternatif alıcıya kargonuzu teslim edebilir.

Siparişlerimi kargo görevlisinden teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Kargonuzu teslim aldıktan sonra kargo görevlisinin yanında paketinizi açıp, siparişlerinizi kontrol ediniz. Eksik ya da sorunlu ürünler için kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, siparişleri teslim almayarak, paketi görevliye teslim ediniz. Durumile ilgili olarak bizi telefon ya da e-posta ile haberdar etmeyi unutmayınız. Siparişiniz bize geri dönecek ve sorun kontrol edilerek tarafımızdan giderilecektir.

İnternet mağazanızdaki tüm ürünler stoklarınızda bulunuyor mu?

Sitemizde bulunan ürünlerin büyük bir bölümü kendi stoklarımızda bulunmaktadır. Bunun haricinde, değişik marka ve ürünlerin kendi ithalatçılarının stokları da sizlere sunulmaktadır. Nadiren de olsa, hem kendi stoklarımızda hem de ithalatçı stoklarında kalmayan sipariş verdiğiniz ürünler için sizleri arayarak bilgilendiriyoruz. İsterseniz, siparişlerinizdeki stok dışı ürünlerin bedelini hemen iade ettiğimiz gibi, alternatif ürünler konusunda balık avı konusunda deneyimli personelimizden tavsiye de alabilirsiniz.
 
Müşteri memnuniyetini herşeyin üzerindedir bizim için, bu sebeple güvenle sipariş verebilirsiniz.

Kuru-Sıkı Ses Tabancası almak için hangi belgeler gereklidir?

Kurusıkı tabanca satın alabilmeniz için, ister sipariş öncesi, ister sipariş sonrası sabıka kaydınızı ve nüfus cüzdanı fotokopinizi tarafımıza e-mail ya da faks yoluyla göndermeniz gerekmektedir.
 
Sabıka kaydınızı E-Devlet Sistemin'den (www.turkiye.gov.tr) ya da her hangi bir savcılıktan temin edebilirsiniz.
 
E-Mail: bilgi@avcimarket.net
Faks No: 0(224) 544 56 63

 

Yivsiz av tüfeği satın alma işlemleri nelerdir? Hangi belgeler gerekir?

 

Sayın Müşterimiz;

 

Yivsiz av tüfeği satın alabilmeniz için aşağıdaki işlemleri gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

 

Bağlı bulunduğunuz İlçe Emniyet Müdürlüğü veya Jandarma Komutanlığı’na müracaat ederek “Yivsiz Av Tüfeği Satın Alma Belgesi” alıp, aslını tarafımıza APS veya kargo ile göndermeniz gerekmektedir.

 

Yivsiz av tüfeği ruhsatı almak için gerekli evraklar ve işlemler sizin için aşağıda sıralanmıştır .

 

EVRAK DÜZENLEYECEK KİŞİ/KURUM
Valilik veya Kaymakamlık makamına dilekçe Başvuru sahibi
Adli ve arşiv sabıka kaydı (suç kaydı varsa şerhli mahkeme kararı) Savcılık
İkametgah Adrese dayalı nüfus kayıt sisteminden (Nüfus Md.’ne sorunuz)
Nüfus Cüzdanı fotokopisi Başvuru sahibi
4 adet vesikalık fotoğraf Başvuru sahibi
Sağlık raporu Bağlı olduğunuz sağlık ocağı
Yarım kapaklı dosya Başvuru sahibi

 

Daha önce yivsiz av tüfeği ruhsatı çıkartmadıysanız;

- Yukarıdaki tüm belge ve fotoğrafları yarım kapaklı dosya içerisine yerleştirerek, merkezde İl Emniyet Müdürlüğü, ilçe merkezlerinde İlçe Emniyet Müdürlüğü, köylerde ise bağlı olunan Jandarma Karakolu’na başvuru yapılmalıdır.

 

- Verilecek “Yivsiz Av Tüfeği Satın Alma Belgesi” ile istediğiniz bayiden, fatura ile birlikte tüfeği satın alınabilecektir.

 

- Satın alınan tüfek ve faturası ile birlikte tekrar Emniyet Müdürlüğü / Jandarma Karakolu’na gidilerek, alınan tüfek kaydettirilmelidir.

 

- Tüfeğinizi fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde kaydettirmeyi unutmayınız.

Halen tüfek sahibi iseniz ve ruhsatınız varsa;

 

Ruhsat tarih ve numaranızı da belirteceğiniz bir dilekçe ve iki vesikalık fotoğraf ile birlikte bağlı olduğunuz Emniyet Müdürlüğü / Amirliği ya da Jandarma Karakolu’na başvurmanız durumunda, adınıza "Yivsiz Av Tüfeği Satın Alma Belgesi" düzenlenecektir. Bu belge ile satın alacağınız tüfeğinizi ve bayi faturasını tekrar satın alma belgesini aldığınız kuruma götürerek, tüfeği ruhsatınıza işletmeniz gereklidir. Tüfeğinizi fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde işletmeyi unutmayınız.

 

Unutmayınızki ; satın alma belgesi ile tüfeğinizi taşıyamaz ve avlanamazsınız. Ruhsatınıza kaydettirdikten sonra kanunların elverdiği ölçüde, Türkiye’nin her yerinde tüfeğinizi taşıyabilirsiniz.

Keyifli ve bereketli avlar dileriz.
Saygılarımızla,